Veelgestelde vragen
Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Jazeker, mocht je zelf jouw computer willen samenstellen dan kun je contact met ons opnemen via de mail. Wij proberen hier dan zo snel mogelijk op te reageren met een offerte op maat. In overleg kunnen wij ook producten leveren/gebruiken in jouw samenstelling welke niet op onze website worden aangeboden.
Meer informatie: Custom PC's
Meer informatie: Custom PC's
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw.
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay en Klarna.
Wanneer je betaling voldaan is, sturen wij je een mail ter bevestiging van je bestelling. Een tweede mail zal verstuurd worden zodra je bestelling verzonden is. Natuurlijk kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice om de actuele status van je bestelling op te vragen.
Indien je bestelling beschadigd geleverd is vragen wij je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Wij proberen je probleem dan binnen een zo kort mogelijk tijdsbestek op te lossen. Belangrijk! Maak direct foto's van de binnen- en buitenkant van de verpakking en het verzendlabel. Maak ook foto's van alle zichtbare schade aan het product.
De levertijd hangt af van verschillende factoren, daarom kan deze per product of dienst verschillen. Wel bieden wij een leverindicatie, deze kun je terugvinden op de productpagina's.
Standaard leveren wij al onze systemen met Windows 10 Professional, indien je liever gebruik maakt van Windows 11 dan kun je dit aanvinken op de productpagina van het systeem.
Zoals wettelijk vastgesteld heb je 2 jaar garantie op onze producten, zo ook bij ons. Echter kan het zo zijn dat enkele fabrikanten een langere garantietermijn bieden, daarom helpen wij je ook na de garantieperiode graag om tot een oplossing te komen mocht er iets met je product zijn.
Ja, echter vallen onderdelen welke niet door T-Unlimited geplaatst zijn niet binnen de garantie. Ook wanneer je een onderdeel kapot maakt tijdens het aanpassen van de PC, valt dit onderdeel niet meer binnen de garantie. Wij raden daarom aan contact met ons op te nemen om te controleren of de aanpassing wel nodig en/of mogelijk is.
Vanuit de Nederlandse wetgeving heb je standaard recht op veertien (14) dagen bedenktijd, wanneer jij online een aankoop doet. In deze termijn kun je het product uitgebreid testen om te oordelen of hij voldoet aan jouw eisen en wensen. Mocht je toch niet tevreden zijn met jouw aankoop, dan kun je zonder opgaaf van reden afzien van je aankoop. Wij storten dan binnen 14 dagen het geld terug op de door jou gebruikte betaalmethode. De (verzekerde) retourkosten voor het terugsturen van het product zijn dan wel voor eigen rekening, evenals het risico van de (verzekerde) verzending. Mocht je gebruik willen maken van je herroepingsrecht dan kun je hier het modelformulier voor ontbinding / herroeping downloaden. Deze kun je vervolgens bij ons aanleveren.
Het is uiteraard ook mogelijk om een computer of ander product voor zakelijke doeleinden aan te schaffen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij kunnen een factuur aanleveren met de gewenste bedrijfsgegevens. Eventueel kun je dit als opmerking erbij zetten tijdens het bestellen.
Hoewel klantaccounts handig kunnen zijn voor webshops, kiezen wij er bewust voor om deze niet aan te bieden. Dit doen wij om de privacy van onze klanten te beschermen en om het registratieproces zo eenvoudig mogelijk te houden. Bovendien geloven wij dat klantaccounts overbodig zijn voor een optimale winkelervaring en dat ze juist kunnen leiden tot onnodige frustratie en vertragingen bij het afrekenen. Door onze focus te leggen op een soepel en snel afrekenproces, kunnen wij onze klanten de beste ervaring bieden en hun tevredenheid garanderen.